6.11.13

BLACK & WHITE

06 / 11 / 13
BLACK & WHITE





Hoy os traigo unas fotos que me hizo una amiga mía (podéis ver su blog AQUÍ, ES GENIAL). Siempre está esperando a tener una tarde libre para llamarnos y hacer de modelos. Tengo que decir que nunca había pasado tanto frío. Fue el año pasado, en pleno diciembre y yo con una camisa sin mangas. Obviamente a los tres días ya estaba constipada.
Llevo pantalones de STRADIVARIUS, camisa y chaqueta de ZARA, botines de MARYPAZ y collar de H&M.

Today, I´m going to show you some photos that were taken by one of my best friends (you can see her blog HERE, IT´S AMAZING). She is always hoping to have an evening off and call us to be her models. I have to say that I had never been so cold. It was last year, on December and I was wearing a sleeveless shirt. Obviously, three days later I was ill.
I´m wearing STRADIVARIUS trousers, ZARA shirt and jacket, MARYPAZ booties and H&M necklace.




















Kisses,


L.
                                                    
                                                                   Follow on Bloglovin

1 comment:

  1. Como me gustan esos pantalones de rayas...Follow you!

    Te espero por mi blog! ;)

    Besis guapi!

    http://www.blogsocute.com
    http://www.blogsocute.com

    ReplyDelete