5.11.13

FIRST POST

05 / 11 / 13
FIRST POST

Hola a todos :)

Soy Laura y voy a comenzar con esta nueva aventura.
Hace mucho tiempo que llevaba pensando en hacer un blog de moda pero me ha costado decidirme. Ahora, estoy muy contenta porque finalmente estoy aquí.
Uno de los motivos por los que me echaba para atrás era la falta de tiempo, la carrera me lo consume todo.
Me parece un poco complicado ser continuo en un blog pero lo voy a intentar.

Este blog estará dedicado mayormente a la moda, que es lo que más me gusta en este mundo. Quiero mostraros mi ropa y sobre todo los tacones. Que haría una mujer sin tacones, yo no puedo vivir sin ellos.
Esto es todo, espero que os guste.


Kisses,




L.
                         

Hello everyone :)

I´m Laura and I´m going to start with this new adventure.
A long time ago I had been thinking about making a fashion blog but I struggled to decide. Now, I´m very happy because I´m finally here.
One of the reasons why I backed down was the lack of time, I´m studying and I´m all day studying.
It seems a bit complicated to be continued in a blog but I'll try.

This blog is dedicated mostly to fashion, which is what I love most in this world. I want to show you my clothes and especially the high heels. What would a woman do without heels? I can´t live without them.
That's all, hope you like.


Kisses,

L.




                          
                                                                  Follow on Bloglovin

1 comment: