11.12.13

DIY: CHANEL ESPADRILLES

11 / 12 / 13
DIY: CHANEL ESPADRILLES



El verano pasado vimos a todas las famosas y bloggers llevando sus zapatillas de esparto de Chanel. Un día me decidí a hacerme unas debido a su altísimo precio. El acabado no es perfecto, pero tengo claro que este verano me hare más y las haré con más cuidado. Este es el resultado:

Last summer we saw all the celebrities and bloggers with their Chanel espadrilles. One day I decided to make them by myself because they are very expensive. They aren´t perfect but I am sure that next summer I´ll make other ones and more carefully. This is the result:


      1. Imprimir el logo de Chanel y dibujarlo en tela vaquera / Print the logo of Chanel and draw in denim.
      2. Cortar otro trozo de vaquero para la puntera / Cut another piece of denim for the tip of espadrilles.
3. Colocar todo con alfileres / Put the pieces with pins
    4. Por último, coser las partes y ya tenemos nuestras zapatillas! / Finally, sew the pieces and we have our espadrilles!









Follow on Bloglovin

2 comments:

  1. Hi Laura!!

    That is such a cool idea what you have done with these shoes! Thank you for following me, I'm following you back

    Un beso

    www.stylebyprice.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, everybody can´t pay for the original ones hahaha! The result isn´t very good because it was the first time I did something like that :) Thanks for following me back, kisses!

      Delete