4.12.13

VFNO 2012

04 / 12 / 13
VFNO 2012



Hace un año, me llamó mi amiga Alba y me dijo, ¿qué te parece si nos vamos a la VFNO? Yo no dudé ni un segundo en decir que sí. Me hice la maleta con todo lo necesario y me monté en el tren directa a Madrid. Tengo que decir que fue una noche estupenda y más aún si la pasas con gente tan increíble como ellas. Estuvimos en un montón de tiendas donde nos dieron champagne, cocteles, regalos, etc. Lo único que no conseguimos es hacernos fotos con algún famoso, una lástima.


A year ago, my friend Alba called me and she said, how about if we go to the VFNO? I didn´t hesitate for a second to say yes. I took my suitcase with everything I need and I went on the train to Madrid. I have to say it was a great night and even more if you spend with such amazing people like them. We were at many shops where we got champagne, cocktails, gifts, etc. The only thing we didn´t get is a photo with a celebrity, what a pity!













 ZARA pants, shirt and heels. H&M necklace and bracelets. MARYPAZ bag. 



Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment